Les ornades han inclòs diferents activitats
La valoració que ha fet la regidora de la Dona de l’Olleria, Gema Borrás, sobre el resultat de la Setmana de la Dona ha sigut “molt positiva” amb la participació de centenars de persones que. Així a través de diferents activitats “hem recordat l’important paper que la dona sempre ha exercit i exercix en la societat i en la família y que sempre no ha estat reconegut, pel que és important continuar treballant per a aconseguir la igualtat real entre homes i dones”, ha afirmat Borrás.
La regidora recorda que s’han oferit actes com ‘Caminant cap a la Igualtat’ que va ommplir el Teatre Goya, passant per la marxa eco-turística al riu amb vora 100 persones o el taller sobre incontinència urinària al Centre Social.
La setmana es va tancar amb un concert a càrrec de la Rondalla ‘Loreto Honoratina’ que també va omplir el Teatre Goya amb més de 200 espectadors i que va comptar “amb la posada en escena dels alumnes de l’Associació de Balls de Saló de l’Olleria oferint coreografies amb vals i salsa, a més de boleros clàssics a càrrec de la Rondalla.
Finalment, la regidora ha volgut agrair la col·laboració de totes les associacions que han col·laborat en les activitats d’esta setmana com són l’Associació de Balls de Saló, l’Associació Llum, l’Associació d’Ames de Casa i Consumidors Tyrius, el Col·lectiu l’Olla i els alumnes en pràctiques de grau en educació social i personal docent de l’Escola Municipal d’Adults.