• Economía y Empresa
  • Cine
  • Diseño
  • Tecnología
  • Agricultura y Medioambiente
  • El buen yantar
  • Vino
martes, 19 de enero de 2021
  • Login
Noticias Comunitat Valenciana
  • En Valencià
  • Alicante
    • l’Alcoià
    • Alt Vinalopó
    • Baix Vinalopó
    • Benidorm
    • El Comtat
    • Marina Alta
    • Marina Baixa
    • Vega Baja del Segura
    • Vinalopó Mitjà
  • Castellón
    • Alcalatén
    • Alt Maestrat
    • Alt Millars
    • Alt Palancia
    • Baix Maestrat
    • Els Ports
    • Plana Alta
    • Plana Baixa
  • Valencia
    • Valencia ciudad
    • L’Horta
    • Camp de Morvedre
    • Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • Ribera Alta
    • Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Vall d’Albaida
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valle de Ayora
    • Valle de Cofrentes
  • Cultura
    • Cine
    • De libro en libro
    • Diseño
  • Deportes
  • Fiestas y Tradiciones
    • Fallas
  • Canales
    • Agricultura y Medioambiente
    • Emprende e Innova
    • Economía y Empresa
    • Salud
    • Tecnología
    • Turismo
    • Valencia Histórica
    • Vino
    • El buen yantar
  • Opinión
    • El Blog del Derecho
No Result
View All Result
Noticias Comunitat Valenciana
No Result
View All Result
Home En Valencià

La Cimera Mundial d’Agències de Viatges es celebrarà a València

martes, 3 de octubre de 2017
Sección: En Valencià, Turismo, Valencia ciudad

València serà la capital mundial del turisme amb motiu d’esta trobada internacional d’associacions d’agències, que reunirà més de 100 experts de 60 països del món

L’any en què el turisme espanyol tornarà a batre tots els rècords, la ciutat de València ha sigut triada seu de la IV Cimera Mundial d’Associacions d’ Agències de Viatges, una cita de referència internacional del sector que reunirà de l’1 al 3 de novembre més d’un centenar de presidents i alts càrrecs d’associacions d’agències de viatges arribats de més de 60 països de tot el món per a analitzar les últimes tendències turístiques mundials.

La IV Cimera Mundial d’Associacions d’Agències de Viatges es celebrarà en novembre a València
La IV Cimera Mundial d’Associacions d’Agències de Viatges es celebrarà en novembre a València

La regidora de Desenvolupament Econòmic Sostenible, Sandra Gómez, ha presentat hui a Madrid la IV Cimera Mundial d’Associacions d’ Agències de Viatges, que se celebrarà el pròxim mes de novembre a València. Es tracta d’una trobada d’este sector especialitzat en què s’analitzaran les noves maneres d’entendre el turisme a través de l’intercanvi d’experiències entre els participants, “amb l’objectiu de buscar una major innovació, dotar d’una competitivitat el sector, trobar solucions a problemes comuns i detectar reptes futurs”, tal com ha explicat el president de CEAV, Rafael Gallego.

Entre els temes que s’abordaran en la trobada, es tractarà sobre la facilitació del viatge davant de les fortes polítiques d’immigració i protecció de fronteres, l’impacte de l’economia digital en la intermediació i la promoció turística o el present i futur de la distribució aèria. La presentació de la cimera ha comptat també amb la presència del secretari autonòmic de l’Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, i la diputada provincial de Turisme, Pilar Moncho.

 

València: Capital Mundial del Turisme

Tal com han subratllat, de l’1 al 3 de novembre València es convertirà en la capital internacional del turisme: més de 100 representants de les principals organitzacions turístiques de més de 60 països es trobaran a València, en un moment en què el turisme a la nostra ciutat viu un dels seus millors moments.

De fet, la delegada de Desenvolupament Econòmic Sostenible i Turisme de l’Ajuntament de València, Sandra Gómez, ha destacat “el gran privilegi que suposa per a la ciutat acollir esta IV Cimera, una cita que no sols ens permet posicionar la ciutat com a seu de reunions a escala internacional, sinó també presentar la nostra oferta complementària a centenars de prescriptors turístics”.

La IV Cimera Mundial d’Associacions d’Agències de Viatges es celebrarà en novembre a València

Gómez ha assegurat que València “viu un dels seus millors moments en l’àmbit turístic, en què tots els indicadors de rendibilitat creixen. El turisme és un dels nostres principals motors econòmics, així com de desenvolupament social i mediambiental. Treballem perquè el turisme contribuïsca a millorar la qualitat de vida dels valencians i valencianes, des del respecte al nostre entorn i la coresponsabilitat”.

Per la seua banda, el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha apuntat “la gran oportunitat que suposa la celebració d’esta cimera perquè actors turístics de primer nivell com són les agències de viatges puguen conéixer de prop el nostre relat i prescriure’l”. Ha destacat, a més, que “suposa una important projecció internacional d’un relat que, més allà del sol i platja, posa l’accent en els valors de l’hospitalitat, el turisme ètic i sostenible i un estil de vida que expressa l’essència del Mediterrani”.

Finalment, la diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho, ha qualificat la cimera d’“excel·lent oportunitat per a mostrar al món el paradigma valencià com a model de gestió turística col·laborativa, tant en l’àmbit institucional com amb els agents privats del sector”.

 

LA CITA DE REFERÈNCIA DEL SECTOR: AGENDA D’ACTIVITATS

El programa d’activitats de la cimera inclourà la intervenció dels més notoris experts del sector, com el director del Programa de Desenvolupament Sostenible de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), Dirk Glaesser, que dirigirà un col·loqui sobre la facilitació del viatge davant de les polítiques d’immigració i protecció de fronteres, o Antonio López de Ávila, director d’Innovació Turística en l’IE Bussiness School, i conseller d’Innovació i Tecnologia de la Secretaria General de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), que moderarà el debat sobre l’impacte de l’economia digital en la intermediació i la promoció turística que, entre altres personalitats, comptarà amb la presència del fundador i CEO de Destinia, Amuda Goueli.

El programa suma també les intervencions del vicepresident de Màrqueting, Indústria i Educació de la Societat Americana d’Agències de Viatges (ASTA), Mark Meader, i del president de l’Aliança Mundial d’Associacions d’Agències de Viatges (WTAAA), Otto de Vries, sobre les tendències de mercat de les agències de viatges de tot el món i els reptes de la distribució aèria, respectivament.

La regidora Sandra Gómez ha agraït a CEAV el reconeixement a la Fundació Turisme de València pel seu esforç professional en l’àmbit turístic espanyol: “Ha sigut un any de molt d’esforç en què hem estretit llaços amb el sector empresarial, i hem posat en marxa el nou pla estratègic. Un pla que implica activament les empreses en la presa de decisions sobre gestió turística i que millora la promoció de València en el marc d’un nou relat, més autèntic, arrelat i basat en la singularitat, l’essència del caràcter valencià i la nostra cultura”, ha afirmat.

Temas: Agències de ViatgesCEAVFrancesc ColomerSandra Gómez
ShareTweetShareSend
Artículo anterior

Cultura apoya que Benidorm sea declarada patrimonio de la humanidad por la Unesco

Artículo siguiente

Massarrojos celebra en un gran ambient la quarta Escaldà de raïm

Next Post
Escaldà de raïm en el Mas Gran Fondo de Massarrojos.

Massarrojos celebra en un gran ambient la quarta Escaldà de raïm

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Acepto la Política de Privacidad.

Lo último

Arranca una nueva edición de FER Play

Arranca una nueva edición de FER Play

18 enero, 2021
Castelló impulsa la bioconstrucció amb un mural en Rafalafena amb materials respectuosos amb el medi ambient

Castelló impulsa la bioconstrucció amb un mural en Rafalafena amb materials respectuosos amb el medi ambient

18 enero, 2021
El PSPV-PSOE propone declarar el deporte como actividad esencial

El PSPV-PSOE propone declarar el deporte como actividad esencial

18 enero, 2021
VOX pide reprobar y destituir a Galiana y una comisión de investigación sobre la cabalgata de Reyes

VOX pide reprobar y destituir a Galiana y una comisión de investigación sobre la cabalgata de Reyes

18 enero, 2021

Calendario | Lee las noticias del día...

enero 2021
LMXJVSD
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dic    

Lo más leído

  • Muere el conductor de un coche al chocar contra un camión entre Guardamar y Rojales

    Muere el conductor de un coche al chocar contra un camión entre Guardamar y Rojales

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Sanitat descarta celebrar las Fallas 2021 en marzo y abre la posibilidad de hacerlo en el segundo semestre

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Aldaia sigue buscando a Ximo, su vecino desaparecido desde el pasado domingo

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • La Guardia Civil desmantela tres fiestas ilegales en Chulilla, Olocau y Canet

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Diario asociado a

Diario asociado a

Controlado por OJDInteractiva

Controlado por OJDInteractiva

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Generalitat Valenciana

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport. Generalitat Valenciana

Calendario

enero 2021
LMXJVSD
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Dic    

Noticias CV en redes sociales

Publicidad

José A. Garzón
Telf.: 660703714
Email: jgarzon@empatiamedia.com
  • Contacto
  • Quiénes somos
  • Política de Privacidad

© 2018 Desarrollado y diseñado por Javier Furió sobre JNews by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • En Valencià
  • Alicante
    • l’Alcoià
    • Alt Vinalopó
    • Baix Vinalopó
    • Benidorm
    • El Comtat
    • Marina Alta
    • Marina Baixa
    • Vega Baja del Segura
    • Vinalopó Mitjà
  • Castellón
    • Alcalatén
    • Alt Maestrat
    • Alt Millars
    • Alt Palancia
    • Baix Maestrat
    • Els Ports
    • Plana Alta
    • Plana Baixa
  • Valencia
    • Valencia ciudad
    • L’Horta
    • Camp de Morvedre
    • Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • Ribera Alta
    • Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Vall d’Albaida
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valle de Ayora
    • Valle de Cofrentes
  • Cultura
    • Cine
    • De libro en libro
    • Diseño
  • Deportes
  • Fiestas y Tradiciones
    • Fallas
  • Canales
    • Agricultura y Medioambiente
    • Emprende e Innova
    • Economía y Empresa
    • Salud
    • Tecnología
    • Turismo
    • Valencia Histórica
    • Vino
    • El buen yantar
  • Opinión
    • El Blog del Derecho

© 2018 Desarrollado y diseñado por Javier Furió sobre JNews by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Las cookies de este sitio web se usan para personalizar el contenido y los anuncios, ofrecer funciones de redes sociales y analizar el tráfico. Además, compartimos información sobre el uso que haga del sitio web con nuestros partners de redes sociales, publicidad y análisis web, quienes pueden combinarla con otra información que les haya proporcionado o que hayan recopilado a partir del uso que haya hecho de sus servicios. Estoy de acuerdo