• Cine
  • Diseño
  • Tecnología
  • Agricultura y Medioambiente
  • El buen yantar
  • Solidarios
domingo, 5 de febrero de 2023
  • Login
Noticias Comunitat Valenciana
  • En Valencià
  • Alicante
    • l'Alcoià
    • Alt Vinalopó
    • Baix Vinalopó
    • Benidorm
    • Campo de Alicante
    • El Comtat
    • Marina Alta
    • Marina Baixa
    • Vega Baja del Segura
    • Vinalopó Mitjà
  • Castellón
    • Alcalatén
    • Alt Maestrat
    • Alt Millars
    • Alt Palancia
    • Baix Maestrat
    • Els Ports
    • Plana Alta
    • Plana Baixa
  • Valencia
    • Valencia ciudad
    • L'Horta
    • Camp de Morvedre
    • Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol - Chiva
    • Ribera Alta
    • Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Vall d'Albaida
    • La Serranía
    • Requena - Utiel
    • Valle de Ayora
    • Valle de Cofrentes
  • Cultura
    • Artes Escénicas
    • Cine
    • De libro en libro
    • Diseño
  • Deportes
    • Ajedrez
  • Fiestas y Tradiciones
    • Fallas
    • Artistas falleros
    • Sueños de Fallas
    • Fogueres
    • 9 Octubre
    • Navidad
  • Canales
    • Agricultura y Medioambiente
    • Emprende e Innova
    • Economía y Empresa
    • Salud
    • Tecnología
    • Turismo
    • Valencia Histórica
    • Vino
    • El buen yantar
  • Opinión
No Result
View All Result
Noticias Comunitat Valenciana
No Result
View All Result
Home Portada

El Consorci València augmenta en quasi un milió i mig els seus ingressos

jueves, 24 de agosto de 2017
Sección: Portada, Valencia ciudad

Joan Ribó indica que el 28 d’agost sol•licitaran la reunió de totes les administracions que participen al Consorci València

El Consorci València 2007, gestor de la Marina, ha incrementat els seus ingressos en 1,46 milions d’euros en els primers dotze mesos de la nova gestió, que es va iniciar a abril de 2017 amb Vicent Llorens al cap. Així, els ingressos passaren de 4.243.757€ entre maig de 2015 i abril de 2016 a 5.706.749€ en el mateix període de l’any següent.

Este augment es correspon als concessionaris de la marina esportiva, de l’aparcament de l’edifici Veles e Vents i dels esdeveniments. D’altra banda, les despeses s’han mantingut pràcticament constants, passant dels 5.869.276€ entre maig del 2015 a abril de 2016 als 5.902.822€ del mateix període de l’any següent, així ho ha explicat ahir pel matí l’alcalde de València junt amb Vicent Llorens. Joan Ribó ha exposat que es volen agilitzar les reunions de totes les administracions del Consorci, que inclou Ajuntament, Generalitat i Govern estatal. “El dilluns 28 d’agost sol·licitarem oficialment al Govern de l’Estat la convocatòria de les reunions corresponents”, ha dit l’alcalde.

El Consorci València 2007, gestor de la Marina, ha incrementat els seus ingressos en 1,46 milions d’euros en els primers dotze mesos de la nova gestió

“No té sentit que els terrenys del port estiguen cedits temporalment i no passen definitivament a pertànyer a la ciutat com seria raonable”, ha destacat Joan Ribó. Des de l’alcaldia s’ha explicat que al voltant del 30-40 per cent de les despeses del Consorci són taxes que es paguen al port, que depèn del Ministeri de Foment. Per altra banda, Joan Ribó ha indicat que també “s’està treballant en un esborrany per a què la Marina siga declarada d’Interès General”. L’alcalde ha subratllat els tres grans pilars de la Marina, com a epicentre de la nàutica (popular i industrial), punt de desenvolupament econòmic i d’innovació, i nexe fonamental de connexió entre la ciutat i la mar.

Per a Vicent Llorens, “seria una desgràcia que no arribaren les administracions a un acord per a fer viable la Marina, fer-la socialment de la ciutat i per a què contribuïsca a la generació d’ocupació i d’economies”. A més, ha exposat que amb la incorporació de 15 empreses més al polígon en abril de 2018, la Marina ”serà la major concentració empresarial nàutica del país”.

Juliol de 2017 ha marcat el record d’ocupació de la marina esportiva en xifra de pernoctacions, amb 21.028 vaixells, el que suposa el 80 per cent d’ocupació. Pel que fa al període de maig de 2016 a abril 2017, el Consorci ha incrementat la taxa d’ocupació d’amarres així com dels negocis nàutics instal·lats i ha realitzat la concessió de la Base del Team Germany com un espai per a empreses Fintech, patrocinat per Bankia i gestionat per Innsomnia, i de digitalització de la industria tradicional.

A més, amb l’objectiu de reconnectar amb la ciutat i la ciutadania, el Consorci València 2007 va realitzar en eixe mateix període una intervenció de seguretat en el Tinglado 2 per a garantir els seus usos públics i va iniciar un diàleg amb els agents socials i veïnals. S’ha redactat també un pla de millora de l’espai públic que inclou la racionalització de l’aparcament en superfície, i s’han definit de manera participativa amb el veïnat els noms de les places i carrers de la Marina.

 

Accions futures del Consorci València

Durant el darrer trimestre de 2017 i 2018 el Consorci València licitarà la gestió de la marina esportiva i el varador industrial, que pretén ser l'espai més gran de la Comunitat Valenciana d'estes característiques, i la concessió de l’Estació Marítima com un espai per a empreses tecnològiques en vies de consolidació. A més, la Marina acollirà en setembre de 2018 la prestigiosa regata TP 52 i posarà en marxa la Base de la Innovació i la Creativitat a l’edifici de l’Alinghi. L’ajuntament licitarà també la parcel·la terciària per construir un edifici de serveis, oficines i hoteler.

El Consorci València 2007 continuarà amb la millora de l’espai públic amb la rehabilitació completa del Tinglado 2, la racionalització de l’aparcament en superfície i la construcció d’un skate park. A més, el Consorci València 2007 esta rehabilitant l’antiga pèrgola modernista del port i acollirà un cicle de concerts de les bandes del marítim. En 2018 també veuran la llum els plans d’ús de Docks i els Tinglados 4 i 5 ja lliures de l’estructura temporal dels boxes de Formula 1 destinats a usos culturals i d’innovació.

El Consorci València 2007, gestor de la Marina, ha incrementat els seus ingressos en 1,46 milions d’euros en els primers dotze mesos de la nova gestió

L’estratègia d’espai públic es concreta amb la millora dels accessos ciclistes i a peu, mitjançant la correcció de barreres arquitectòniques, actualitzant la senyalització, definit clarament els itineraris i donant continuïtat al passeig per la dàrsena interior. A més, es renovaran els aparcabicicletes i es millorarà la definició del traçat ciclista interior esborrat per la Formula 1.

 

Desè aniversari

La Marina, Valencia

La Marina de València celebra el seu desè aniversari el cap de setmana del 16 i 17 de setembre, amb un ampli programa d'activitats nàutiques, gastronòmiques i culturals obertes a la ciutadania. Així es realitzarà una jornada de portes obertes a càrrec de l'Escola Municipal de Vela i el Campionat d'Espanya de Ràdio Control.

Les tradicions també estaran presents amb una exhibició de la modalitat pesquera “Carro Valencià”, un concurs de pesca d'altura i una exhibició de vela llatina. D'altra banda, s’efectuarà una jornada de neteja de fons marins que reunirà a 300 bussos aproximadament i altres esdeveniments culturals, com a concerts de música en col·laboració amb la Diputació i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament, on actuaran Marlango, Mediterranean Roots o la Banda Municipal de València.

Temas: Consorci ValènciaLa Marina
ShareTweetShareSend
Artículo anterior

L’Ajuntament recupera 37 eixams a València en sols quatre mesos

Artículo siguiente

Un software de eficiencia energética ahorra al Ayuntamiento de València 152.000 euros

Next Post
El Ayuntamiento de València ahorra 152.000 euros en la factura de la luz gracias a un software de eficiencia energética.

Un software de eficiencia energética ahorra al Ayuntamiento de València 152.000 euros

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Acepto la Política de Privacidad.



Lo último

La Agrupació de Falles Quatre Carreres celebró la exaltación de sus falleras mayores 2023

4 febrero, 2023

Detenidos 31 miembros de una banda dedicada a robos en viviendas y estafas asentada en Alicante y Castelló

4 febrero, 2023

La Festa de les Paelles de Sant Blai vuelve a cosechar un notable éxito en Burriana

4 febrero, 2023

Global Omnium, Tuawa y la Volta lideran juntos la reducción de la huella de carbono e hídrica

4 febrero, 2023

Lo más leído

  • Negro azabache, el color del espolín de Laura Mengó, Fallera Mayor de València en su Exaltación

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Una mujer muere en el incendio de una vivienda en Puerto de Sagunto

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Rescatan a un motorista que cayó por un barranco de 10 metros en La Yesa

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Una estufa catalítica provoca una fuerte explosión en una casa de l'Alcúdia

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Diario asociado a

Diario asociado a

Controlado por OJDInteractiva

Controlado por OJDInteractiva

Publicidad

José A. Garzón
Telf.: 660703714
Email: jgarzon@empatiamedia.com
  • Contacto
  • Quiénes somos
  • Política de Privacidad

© 2018 Desarrollado y diseñado por Javier Furió sobre JNews by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • En Valencià
  • Alicante
    • l'Alcoià
    • Alt Vinalopó
    • Baix Vinalopó
    • Benidorm
    • Campo de Alicante
    • El Comtat
    • Marina Alta
    • Marina Baixa
    • Vega Baja del Segura
    • Vinalopó Mitjà
  • Castellón
    • Alcalatén
    • Alt Maestrat
    • Alt Millars
    • Alt Palancia
    • Baix Maestrat
    • Els Ports
    • Plana Alta
    • Plana Baixa
  • Valencia
    • Valencia ciudad
    • L'Horta
    • Camp de Morvedre
    • Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol - Chiva
    • Ribera Alta
    • Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Vall d'Albaida
    • La Serranía
    • Requena - Utiel
    • Valle de Ayora
    • Valle de Cofrentes
  • Cultura
    • Artes Escénicas
    • Cine
    • De libro en libro
    • Diseño
  • Deportes
    • Ajedrez
  • Fiestas y Tradiciones
    • Fallas
    • Artistas falleros
    • Sueños de Fallas
    • Fogueres
    • 9 Octubre
    • Navidad
  • Canales
    • Agricultura y Medioambiente
    • Emprende e Innova
    • Economía y Empresa
    • Salud
    • Tecnología
    • Turismo
    • Valencia Histórica
    • Vino
    • El buen yantar
  • Opinión

© 2018 Desarrollado y diseñado por Javier Furió sobre JNews by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In