
La joieria està situada a un carrer cèntric de Benigànim
La Guàrdia Civil ha detingut als dos presumptes atracadors d’una joieria de Benigànim que va ser assaltada la vesprada del passat divendres 2 de novembre. Durant el robatori els delinqüents, armats amb pistoles, van intimidar, van colpejar i van emmordassar al propietari de l’establiment, sostraient diverses joies del seu interior.
En la seua fugida a peu per la població un dels suposats autors va ser interceptat i detingut per un agent de la Policia Local que es trobava a la zona. Esta joieria està situada al carrer Marqués de Benigànim, molt cèntric a la localitat, i a escassos 100 metres de l’ajuntament on es troba la Policia Local. El detingut a més portava una motxilla amb la totalitat de les joies sostretes, que van ser recuperades.
Les investigacions dutes a terme per la Guàrdia Civil per a aconseguir identificar i localitzar al segon dels suposats autors, van conduir ahir diumenge 4 de novembre a la detenció d’un home, per la seua implicació en els mateixos fets.
Segons les investigacions realitzades per la Guàrdia Civil, les pistoles utilitzades en la comissió dels fets eren d’aire comprimit. Els detinguts són presumptes autors dels delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions.
Articles relacionats
Quatre detinguts acusats d’assaltar una joieria a Atzeneta d’Albaida d’on van robar un botí de 50.000 €
Tres detinguts a Benigànim i Quatretonda per robatoris de coure en sistemes de regadiu
Mor un home de 43 anys en un accident de trànsit a la carretera CV-611 entre Benigànim i la Pobla del Duc
Cau part de la teulada de l’ermita de Sant Antoni Abat de Benigànim a causa de les últimes pluges
Dos detinguts per diversos robatoris amb força a xalets i cases de camp a Benigànim i voltants
![]()







