
La carretera sobevola la línia de tren Xàtiva-Alcoi
La Diputació de València ha anunciat que licitarà la millora d’un tram de la carretera CV-612 entre Benigànim i Bellús, la que connecta amb la N-340. La intervenció comptarà amb un pressupost d’1.765.341,88 euros i actuarà sobre el pont que cobreix la línia fèrria Xàtiva-Alcoi, i les corbes que hi ha sobre este.
Esta actuació anunciada per la Diputació no està acompanyada per la millora de la carretera CV-611 entre Benigànim i la Pobla del Duc que el mateix president provincial, Alfonso Rus, va afirmar que es realitzaria al llarg de la legislatura.
Malgrat la reunió que es va mantindre entre a Diputació entre dirigents del PP el passat mes de juliol per tractar la licitació d’este projecte, l’alcalde de la Pobla del Duc va mostrar les seues reserves.
Amb tot, en no haver-se aprovat per al pròxim 2013 la licitació de la carretera entre Benigànim i la Pobla del Duc, sols quedarien al voltant de 16 mesos per complir el termini anunciat per Rus de millorar la carretera abans de maig de 2015.
Articles relacionats
El 35é Aplec de Danses de la Vall d’Albaida se celebrarà dissabte a Bèlgida amb 500 dansaors
Un miler de músics participen en la 21a Diada Musical de la Vall d’Albaida
La Mancomunitat organitzarà per la tardor la quarta edició de ‘Senderisme a la Vall d’Albaida’
Motius per a l’alegria i per a la reflexió a totes les formacions de la Vall d’Albaida
20.000 visitants en la Fira Gastronòmica i 1.330 músics en la 20a Diada el cap de setmana a Ontinyent
![]()







