
Vicent Muñoz durant ‘la Ruta de les Fonts’
Amb ‘la Ruta de les Fonts’ es va encentar ahir dimecres la Setmana de la Joventut, unes jornades que s’allargaran fins al 13 d’agost amb diverses propostes lúdiques i culturals.
‘La Ruta de les Fonts’ va consistir en un recorregut que transcorria per diferents fonts de la població juntament amb la lectura d’un poema de Vicent Andrés Estellés. Tot això acompanyat per música a càrrec d’alguns membres de la Societat Musical La Lira Fontiguerense i davant la presència de vora 200 assistents.
Tal com ha manifestat el portaveu de l’Ajuntament de la Font de la Figuera i promotor de la Setmana de la Joventut, Vicent Muñoz, en relació a la ruta, “és un recorregut que emmarca tres valors alhora: poesia, música i la història que amaga cada font. Pel que fa al global de la Setmana de la Joventut Muñoz afirma que s’ha volgut fer “un projecte ple de diversitat, de propostes i reflexions que done oportunitat a la participació i a la creativitat, tot això amb un enfocament clar cap als joves”.
Hui dijous les propostes són un taller de brotxetes de fruita i una ‘globotà’ que imita una mascletà però amb globus. Per la vesprada se celebrarà la xarrada ‘Fes-te corresponsal de la joventut‘ i a la nit s’emetrà la pel·lícula ‘La Invención de Hugo’ a l’aire lliure davant la Casa de la Cultura.
D’altra banda, molts es preparen per a l’arribada dels ja tradicionals Art al Carrer i el concurs de curts Imagina’t, que tindran lloc demà divendres a les 20h i el dissabte a les 19:30h, respectivament.
Ací us podeu descarregar la Programació de la Setmana de la Joventut 2012 de la Font de la Figuera
Articles relacionats
L’obra ‘S.G.A.T.S.’ guanya el festival de curts ‘Imagina’t 2011′ de la Font de la Figuera
‘La Revolta dels Cirerers’ i ‘Fosca’ guanyen els primers premis de festival de curts ‘Imagina’t’ de la Font
El director del Museu Valencià d’Etnologia qualifica “de molt bona qualitat” al Museu de la Font
La Font de la Figuera obri la participació ciutadana per al disseny del seu Pla General d’Ordenació Urbana
La Font de la Figuera posarà en marxa un sistema d’enviament d’informació a través de bluetooth
![]()







