La Plaça de l'Església serà un dels espais amb wi-fi
Espais com la Plaça de l’Església, el Centre Social, la piscina municipal i dos dels jardins de la Pobla del Duc disposaran de connexió gratuïta a internet a través de la xarxa ‘Wi-fi Pobla’ que està impulsant el govern de Vicent Gomar (PSPV). Amb esta proposta els veïns podran tindre una connexió gratuïta per als seus dispositius (ordinadors portàtils, mòbils etc.) a cap cost.
“Internet permet una comunicació activa i fluïda entre els ciutadans i els governants, una vessant que per al Govern la Pobla del Duc és clau en la nostra acció diària, i fer accessibles als ciutadans i ciutadanes les noves ferramentes de la informació i la comunicació en els temps que corren pensem que és una obligació”, ha manifestat l’alcalde Gomar.
Este projecte es durà a terme gràcies a l’acord arribat entre l’ajuntament i l’empresa subministradora del servei, pel qual el consistori cedirà un espai públic per a ús de l’empresa a canvi de la prestació d’este servei “de forma gratuïta a la ciutadania i a cost zero per al municipi”, asseguren. En l’acord es contempla també que l’empresa oferirà a mes a més la possibilitat als particulars de contractar un servei de wi-fi als seus domicilis “a preus econòmics”.
L’Ajuntament de la Pobla del Duc confia en que els sistema estiga operatiu abans de finalitzar el mes de gener. Vicent Gomar recorda que “ja que no podem estar al marge de la realitat, les xarxes cada vegada tenen mes demanda per part del jovens i hem de potenciar eixe ús responsable”. De forma complementàra s’anuncia també que es posaran en marxa projectes de d’introducció a internet i les noves tecnologies de la informació.