Més d’un centenar de militants i simpatitzants del PSPV van acompanyar al Secretari General socialista, Ximo Puig, en l’acte que va realitzar a Quatretonda. El líder dels socialistes valencians va animar als assistents a “no resignar-se” i a intentar canviar la societat des de la política.
Puig animava als socialistes a “plantar cara a la situació agònica i completament insostenible en què es troba la Generalitat“, afirmant que es troba en una “fallida econòmica” que atribuïa “al malbaratament dels diners públics que ha fet el PP i dels casos de corrupció que no han parat d’aflorar al nostre país”. Front això, Puig va fer una crida ”a la no resignació”, i a treballar perquè la ciutadania “perceba la política com un instrument de canvi i de transformació social, un canvi que anem a liderar els socialistes amb el nostre model alternatiu i d’esquerres per al País Valencià”.
Puig va respondre a diverses preguntes plantejades pels presents, en un debat que va estar moderat per David Mahiques, secretari general del PSPV de Quatretonda, i va servir per a abordar diverses qüestions puntuals d’interès. Entre elles va estar la de la secretària de política lingüística del PSPV, Carmelina Pla, qui va posar de manifest “la importància de normalitzar plenament la nostra llengua en tots els àmbits de la societat, aprofundint en els drets lingüístics, tant individuals com col·lectius”.
Per la seua banda, Rubén Gomar, secretari de educació PSPV de la Vall d’Albaida, va posar damunt la taula la importància de la defensa de la línia Xàtiva-Alcoi, “no sols perquè vertebra la Vall d’Albaida, sinó perquè és vital per a col·lectius com el dels estudiants de la comarca, que la emprem per poder anar a estudiar a Alcoi o a València“, destacava.
Articles relacionats
El líder del PSPV, Ximo Puig, oferirà esta vesprada una xarrada a Quatretonda
Quatre regidors de Quatretonda tenen béns per valor de més de 200.000 €, i Barxeta també publica declaracions
Alarte inaugura la seu del PSPV de Benigànim i demana que siga un espai “per fer poble”
El PP de Quatretonda rebutja demanar a la Generalitat que recupere l’impost sobre el patrimoni
El PSPV de Quatretonda insta al govern local del PP a reivindicar la subvenció del Salari Jove