
L’ajuntament està tramitant el PGOU
L’Ajuntament de la Font de la Figuera ha explicat als veïns de la localitat els objectius de l‘Avaluació Ambiental Estratègica, el Pla General i el Pla de Participació Pública (PPP) que es realitzarà a este municipi.
Apunten així que el Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU) és la forma legal en què cada població ha de marcar el seu creixement i desenvolupament, i que en l’actualitat, ja s’ha aprovat el document consultiu, primer esbós que anirà remés a la Conselleria que és la que aportarà les últimes directrius.
El president de la comissió de promoció econòmica del pla, Vicent Muñoz Jordà, ha adoptat una postura positiva davant el projecte i ha manifestat que “amb aquest propòsit pretenem que els veïns participen en el disseny de la seua població. Són part i creiem que és una bona idea que formen part també del seu futur”.
Els panells gràfics del document consultiu ja s’han disposat, a més, es donarà importància a la comunicació a establir entre el públic interessat i l’equip redactor.
El PGOU es compon dels instruments que defineixen l’estratègia d’utilització del territori municipal i la seua ordenació urbanística per termes municipals, per poder desenvolupar detalladament el sòl urbà. Tot això s’ha de basar en el criteri de sostenibilitat i racional ocupació del territori tal com exposa a la Llei d’Ordenació del Territori i legislació sectorial aplicable.
Articles relacionats
La Font de la Figuera posarà en marxa un sistema d’enviament d’informació a través de bluetooth
La Font de la Figuera comença l’11é Festival Internacional de Percussió ‘PercuFest’
La Font de la Figuera inicia esta vesprada la cinquena edició de la Ruta de la Tapa
La Font de la Figuera prepara la prèvia del Festival Internacional de Percussió amb un taller de Batukada
La Font de la Figuera demana un calendari de pagaments a la Generalitat perquè salde el deute
![]()







