• Cine
  • Diseño
  • Tecnología
  • Agricultura y Medioambiente
  • El buen yantar
  • Solidarios
domingo, 26 de abril de 2026
  • Login
Noticias Comunitat Valenciana
  • En Valencià
  • Alicante
    • l’Alcoià
    • Alt Vinalopó
    • Baix Vinalopó
    • Benidorm
    • L’Alacantí
    • El Comtat
    • Marina Alta
    • Marina Baixa
    • Vega Baja del Segura
    • Vinalopó Mitjà
  • Castellón
    • Alcalatén
    • Alt Maestrat
    • Alt Millars
    • Alt Palancia
    • Baix Maestrat
    • Els Ports
    • Plana Alta
    • Plana Baixa
  • Valencia
    • Valencia ciudad
    • L’Horta
    • Camp de Morvedre
    • Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • Ribera Alta
    • Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Vall d’Albaida
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valle de Ayora
    • Valle de Cofrentes
  • Cultura
    • Artes Escénicas
    • Cine
    • De libro en libro
    • Diseño
    • Entrevistas al completo
    • Hemeroteca Selecta
  • Deportes
    • Ajedrez
  • Fiestas y Tradiciones
    • Fallas
    • Artistas falleros
    • Sueños de Fallas
    • Fogueres
    • Magdalena
    • 9 Octubre
    • Navidad
  • Canales
    • Agricultura y Medioambiente
    • Emprende e Innova
    • Economía y Empresa
    • Salud
    • Tecnología
    • Turismo
    • Valencia Histórica
    • Vino
    • El buen yantar
No Result
View All Result
Noticias Comunitat Valenciana
No Result
View All Result
Home Cultura

La Sala L’Horta celebra els seus 25 anys amb una programació dirigida a tota la família

Deu propostes que ens faran rodar per espais insòlits que aviven emocions, recuperen records i connecten amb el públic més jove

martes, 14 de enero de 2020
in Cultura

La Sala L’Horta continua celebrant els seus 25 anys d’activitat amb deu propostes escèniques per a Públic Familiar i Primera Infància, programades al llarg de la primera meitat de l’any. Una programació heterogènia, amb espectacles divertits i enriquidors, per acostar el teatre als xiquets i les xiquetes i gaudir en família.

Iniciarem la nova programació de la Sala amb la companyia Festuc Teatre i Adéu Peter Pan, un espectacle per a Públic Familiar protagonitzat per Maria, una xiqueta que passa totes les vesprades jugant amb el seu iaio a ser Peter Pan. Quan, de forma inesperada, és conduïda al País de Mai Més, els personatges i els escenaris del conte preferit de Maria passaran a formar part de la seua realitat. Una aventura sensible i divertida que evoca la relació entre néts i iaios. Millor espectacle infantil en la Fira de Teatre Ciudad Rodrigo 2018. 19 de gener, a les 18 h.

D’altra banda, Pequeña Max és la primera proposta de l’any per a la Primera Infància (de 0 a 4 anys). Un espectacle íntim de la companyia Arena en los bolsillos que abraça la diferència i la vida en comú. Max, rebel i enginyosa, viu apartada dels altres, que la consideren diferent per tindre un peu d’aleta. Però, amb l’arribada d’un intrús al seu petit refugi, Max comença a comprendre que ella mai va voler estar sola. 26 de gener, en doble funció: a les 12 h i a les 18 h.

La màgia entrarà en escena amb Le Fumiste, que combina també el teatre d’objectes, el circ i la narració oral per contar la història de vida dels iaios de Davel Puente. Un viatge per la memòria i els records de la Guerra Civil i la postguerra espanyola construïts a partir d’objectes comuns amb vida pròpia. Records i emocions guardats en pots de cristall de la mà de la companyia Dondavel. 2 de febrer, a les 18 h.

Amb Xarop Teatre i el seu espectacle For+, ens submergirem en el món de jocs de Pupi, on els traços dels seus dibuixos dansen i canten al ritme de l’alegria i del color. Totes les coses són possibles i cobren vida en la imaginació i els somnis de Pupi. Dirigit a la Primera Infància (de 0 a 4 anys). 9 de febrer, en doble funció: a les 12 h i a les 18 h.

Els membres d’Amores Grup de Percussió demostraran en A Colps! que el pols i el ritme actuen en qualsevol lloc i objecte. Un espectacle per a Públic Familiar que ens explica la relació entre la percussió, la música i el silenci des d’una perspectiva senzilla. A Colps! ens ajuda a comprendre que estem envoltats en una música permanent. 16 de febrer, a les 18 h.

Per a tancar el mes de febrer, la Sala L’Horta acull la estrena de Una casa en les altures, un nou espectacle teatral, adreçat a la Primera Infància (de 0 a 5 anys), en el qual tot flueix. La Monda Lironda Teatre ens convida a conèixer i contemplar el nostre planeta: des de paisatges mediterranis fins a oceans, deserts o selves llunyanes. 23 de febrer, en doble funció: a les 12 h i a les 18 h.

Encetarem el mes de març amb La Maria no té por, un espectacle de titelles per a tota la família basat en el llibre de Francesc Gisbert i Dani Miquel. La companyia Disparatario ens presenta a Maria, una xiqueta valenta que, en una visita a ca la seua iaia, coneixerà al Butoni. Tots dos viatjaran al món dels espantacriatures per alliberar els xiquets empresonats per la Bruixa Pinta.  Una experiència divertida i fascinant per a Públic Familiar, alhora que un esforç per mantindre viu el bestiari popular valencià. 1 de març, a les 18 h.

Continuarem amb Jardín Secreto, dansa i teatre visual de Zig Zag Danza per a la Primera Infància (d’1 a 4 anys), que estimula els sentits amb un univers visual i sonor que es transforma de forma constant. Aquesta proposta poètica ens anima a observar les coses petites i a deixar la nostra petjada a un jardí on tot està parat i res es deté. Millor composició original en els Premis Oh! de les Arts Escèniques de Astúries 2018. 8 de març, en doble funció: a les 12 h i a les 18 h.

A l’abril, passarem un dia sencer amb Maruja en La Granja descobrint els animals, els seus sons i els productes del camp que són la base essencial d’una alimentació sana. Teloncillo Teatro ha creat un espai quotidià, artesanal i familiar, ple d’afectes, de treball i de gaudi, adequat per a la Primera Infància (de 0 a 5 anys). Millor espectacle per a la primera infància en FETEN 2018. 4 d’abril, en doble funció: a les 17 h i a les 18.30 h.

Bola tancarà aquesta programació de teatre infantil en un univers de línies rectes i formes geomètriques, on el color és només primari. Bola i Cub experimentaran amb la diferència i les seues infinites possibilitats. Inspirat en els jocs de construcció, el nou espectacle de L’Horta Teatre activa la imaginació dels infants (de 0 a 5 anys) a través de la diversió amb formes, colors i llums. 17 de maig, en doble funció: a les 12 h i a les 18 h.

En definitiva, us oferim deu caps de setmana de teatre per compartir-los amb la família i els amics. Deu oportunitats per viatjar a llocs fantàstics sense alçar-se la butaca. A més, les novetats per a aquesta temporada no acaben ací, ja que estem preparant el cartell del Som_riure 2020 i altres sorpreses amb motiu de la celebració del quart de segle de la Sala L’Horta.

Ja podeu consultar tota la programació i comprar les vostres entrades en www.lhortateatre.com

Tags: Festuc TeatreSala L’HortateatreTeloncillo TeatroXarop Teatre
ShareTweetShareSend
Previous Post

El primer Euromed por Vandellós llega 32 minutos tarde a València

Next Post

El senior del CH Xaloc se proclama campeón de la liga femenina de sala

Next Post

El senior del CH Xaloc se proclama campeón de la liga femenina de sala

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Acepto la Política de Privacidad.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.



Lo último

700 aniversario del Corpus

Valencia se vuelca con la presentación del 700 aniversario del Corpus Christi

26 abril, 2026
Centenario de la Hermandad del Santísimo Ecce-Homo

La Hermandad del Santísimo Ecce-Homo inaugura su Centenario ante una parroquia abarrotada

26 abril, 2026
Paraje de Sant Josep de la Vall d'Uixó.

Empleo de verano en la Vall d’Uixó: Emsevall lanza bolsas de trabajo con sueldos de hasta 32.000 euros

24 abril, 2026

Un conductor de autobús da positivo en cocaína en València antes de recoger a 25 turistas

24 abril, 2026

Lo más leído

  • Uno de los detenidos en Aldaia.

    Ataques de odio en Aldaia: detenidos dos jóvenes que grababan en vídeo cómo embestían a inmigrantes con sus coches

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • La Guardia Civil de Chiva investiga al encargado de un bar con un taller ilegal y un salón de estética ocultos

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • La Universidad de Nápoles Federico II celebra su 800 aniversario con un Foro sobre reforma judicial y un homenaje a Antonio Camaró

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Detenido por estafar hasta 60.000 euros a un anciano de 89 años en Turís

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Diario asociado a

Diario asociado a

Controlado por OJDInteractiva

Controlado por OJDInteractiva
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube
  • Telegram
  • Quiénes somos
  • Política de Privacidad

Contacto

Redacción

Publicidad

José A. Garzón
Email:
jgarzon@empatiamedia.com
  • Quiénes somos
  • Política de Privacidad

© 2018 Desarrollado y diseñado por Javier Furió sobre JNews by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • En Valencià
  • Alicante
    • l’Alcoià
    • Alt Vinalopó
    • Baix Vinalopó
    • Benidorm
    • L’Alacantí
    • El Comtat
    • Marina Alta
    • Marina Baixa
    • Vega Baja del Segura
    • Vinalopó Mitjà
  • Castellón
    • Alcalatén
    • Alt Maestrat
    • Alt Millars
    • Alt Palancia
    • Baix Maestrat
    • Els Ports
    • Plana Alta
    • Plana Baixa
  • Valencia
    • Valencia ciudad
    • L’Horta
    • Camp de Morvedre
    • Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • Ribera Alta
    • Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Vall d’Albaida
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valle de Ayora
    • Valle de Cofrentes
  • Cultura
    • Artes Escénicas
    • Cine
    • De libro en libro
    • Diseño
    • Entrevistas al completo
    • Hemeroteca Selecta
  • Deportes
    • Ajedrez
  • Fiestas y Tradiciones
    • Fallas
    • Artistas falleros
    • Sueños de Fallas
    • Fogueres
    • Magdalena
    • 9 Octubre
    • Navidad
  • Canales
    • Agricultura y Medioambiente
    • Emprende e Innova
    • Economía y Empresa
    • Salud
    • Tecnología
    • Turismo
    • Valencia Histórica
    • Vino
    • El buen yantar

© 2018 Desarrollado y diseñado por Javier Furió sobre JNews by Jegtheme.

Usamos cookies para asegurar que te damos la mejor experiencia en nuestra web. Si continúas usando este sitio, asumiremos que estás de acuerdo con ello.