José Vidal i Jesús Engo
L’Ajuntament de l’Olleria ha anunciat que l’alcalde de la ciutat, José Vidal (GdO) i el tienent d’alcalde, Jesús Engo (PP), renunciaran a la seua paga extraordinària de Nadal que es destinarà a finalitats socials.
Des del consistori s’explica que esta renúncia a les pagues extra es fa com a mostra de “solidaritat i de responsabilitat, tant amb els propis treballadors municipals que no la rebran, com amb els treballadors i ciutadans de l’Olleria que estan patint les conseqüències de la crisi econòmica, especialment els aturats”.
A més, tant Vidal com Engo han subratllat que “és la nostra voluntat el destinar l’ import brut de les nostres pagues extres a augmentar la partida pressupostària d’emergència social que finança les ajudes socials que es tramiten des dels Serveis Socials Municipals i que es destinen als col·lectius més necessitats de la població, més quan s’aproximem a una data tan especial com és Nadal“.
Esta renúncia voluntària es formalitzarà duran el ple extraordinari que es farà hui dijous i que servirà també per rellevar al portaveu municipal del PP, Juan Ruano, per nomenar a Javier Albero.
Articles relacionats
Compromís critica que el govern de l’Olleria ha pagat estudis encarregats a empreses afins al PP
Compromís per l’Olleria presenta una bateria de mesures per ajudar a la localitat a eixir de la crisi
El PSPV de l’Olleria demana que el tinent d’alcalde no tinga dedicació exclusiva i retallar-li el sou per estalviar
El Bloc de l’Olleria critica a GdO-PP per voler austeritat però quintupliquen els premis de les 24h de Futbol Sala
El nou govern GdO-PP de l’Olleria retalla els salaris dels regidors i distribueix les delegacions municipals